Zwrot towaru
Nie trafiłaś w swój rozmiar lub gust? Żaden problem! Od momentu otrzymania zamówienia masz 30 dni na jego zwrot bądź wymianę!
Jak zwrócić produkty?
Aby dokonać zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym, należy postępować według poniższych instrukcji:
-
W ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu poprzez:
- wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@brastory.pl
- wysłanie listu na adres: Bra Story ul. Krakowska 10 42-600 Tarnowskie Góry
-
Odeślij produkt na nasz adres. Pamiętaj, aby do paczki dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
Aby ułatwić sobie proces zwrotu, możesz skorzystać z usługi Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/brastory Możesz również odesłać paczkę dowolnym kurierem na adres podany powyżej ( Bra Story ul. Krakowska 10 42-600 Tarnowskie Góry).
Jak wymienić produkty?
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, informując, na jaki rozmiar chcesz wymienić produkt. Zarezerwujemy go dla Ciebie do czasu dotarcia przesyłki.
- Odeślij przesyłkę zgodnie z wytycznymi dotyczącymi zwrotów, dołączając do paczki kartkę z informacją o nowym rozmiarze np. wymiana na rozmiar 75E.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki nadamy do Ciebie nową przesyłkę z podmienionym rozmiarem.
Jeżeli zależy Ci na szybszym załatwieniu sprawy, zgłoś chęć zwrotu poprzedniego zamówienia i złóż nowe zamówienie na właściwy produkt. Zwrot środków za poprzednie zamówienie nastąpi po jego otrzymaniu, a nowa przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 13:00, lub następnego dnia roboczego w przypadku zamówień złożonych po godzinie 13:00.
W jakim czasie otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony do maksymalnie 10 dni roboczych.
W jaki sposób otrzymam zwrot?
Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie.
Co z kosztami wysyłki?
W przypadku reklamacji i odstąpienia od umowy zwrot kosztów przesyłki jest opisany w naszym regulaminem ( §11 punkt 8.):
" Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 2014 roku i jej art.32 ust.1 sklep Bra story zwraca koszty zakupów oraz koszty przesyłki (do kwoty najniższej ceny przesyłki standardowo oferowanej podczas zakupów). Jeśli klient skorzystał z promocji i nie płacił za przesyłkę, w przypadku zwrotu, otrzyma on tylko wartość towaru. Za odesłanie towaru płaci klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem w tym przypadku."
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu czystego wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie naszego sklepu