Zagórska 187, Tarnowskie Góry 42-600
Przy markecie Kaufland

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu czystego wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY
4. Formy przesyłki:
Aby przyspieszyć i usprawnić proces przesyłki towaru sugerujemy wybrać wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów Inpost bądź przesyłki listowej Poczty Polskiej.
Paczkomat TGO02B
42-600 Tarnowskie Góry
Prosimy o wpisanie maila: kontakt@brastory.pl oraz tel: 510-820-394
UWAGA! Prosimy o zwrócenie uwagi aby wszystkie powyższe dane były prawidłowo wprowadzone na etykietę(nr telefonu+adres paczkomatu) - nie odpowiadamy za błędnie zaadresowane paczki, których nie jesteśmy w stanie odebrać.
W przypadku wysyłki paczki Poczty Polskiej prosimy o kontakt po nadaniu do nas paczki i podanie numeru przesyłki poprzez mail: kontakt@brastory.pl
Zwrot towaru
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot kosztów przesyłki
W przypadku reklamacji i odstąpienia od umowy zwrot kosztów przesyłki jest opisany w naszym regulaminem ( §11 punkt 8.):
" Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 2014 roku i jej art.32 ust.1 sklep Bra story zwraca koszty zakupów oraz koszty przesyłki (do kwoty najniższej ceny przesyłki standardowo oferowanej podczas zakupów). Jeśli klient skorzystał z promocji i nie płacił za przesyłkę, w przypadku zwrotu, otrzyma on tylko wartość towaru. Za odesłanie towaru płaci klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem w tym przypadku."
Formy przesyłki:
Aby przyspieszyć i usprawnić proces przesyłki towaru sugerujemy wybrać wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów Inpost bądź przesyłki listowej Poczty Polskiej.
Paczkomat TGO02B
Zagórska 187, Tarnowskie Góry 42-600
Przy markecie Kaufland
42-600 Tarnowskie Góry
Prosimy o wpisanie maila: kontakt@brastory.pl oraz tel: 510-820-394
UWAGA! Prosimy o zwrócenie uwagi aby wszystkie powyższe dane były prawidłowo wprowadzone na etykietę(nr telefonu+adres paczkomatu) - nie odpowiadamy za błędnie zaadresowane paczki, których nie jesteśmy w stanie odebrać.
W przypadku wysyłki paczki Poczty Polskiej prosimy o kontakt po nadaniu do nas paczki i podanie numeru przesyłki poprzez mail: kontakt@brastory.pl
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie naszego sklepu