Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Nie trafiłaś w swój rozmiar lub gust? Żaden problem! Od momentu otrzymania zamówienia masz 30 dni na jego zwrot bądź wymianę! 

 

[BANER-WZ]
 

Jak zwrócić produkty?

Aby dokonać zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym, należy postępować według poniższych instrukcji:

  1. W ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu poprzez:

    • wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@brastory.pl
    • wysłanie listu na adres: Bra Story ul. Krakowska 10 42-600 Tarnowskie Góry
  2. Odeślij produkt na nasz adres. Pamiętaj, aby do paczki dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

    Aby ułatwić sobie proces zwrotu, możesz skorzystać z usługi Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/brastory Możesz również odesłać paczkę dowolnym kurierem na adres podany powyżej ( Bra Story ul. Krakowska 10 42-600 Tarnowskie Góry).

 

Jak wymienić produkty?

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, informując, na jaki rozmiar chcesz wymienić produkt. Zarezerwujemy go dla Ciebie do czasu dotarcia przesyłki.
  2. Odeślij przesyłkę zgodnie z wytycznymi dotyczącymi zwrotów, dołączając do paczki kartkę z informacją o nowym rozmiarze np. wymiana na rozmiar 75E.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki nadamy do Ciebie nową przesyłkę z podmienionym rozmiarem.

Jeżeli zależy Ci na szybszym załatwieniu sprawy, zgłoś chęć zwrotu poprzedniego zamówienia i złóż nowe zamówienie na właściwy produkt. Zwrot środków za poprzednie zamówienie nastąpi po jego otrzymaniu, a nowa przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 13:00, lub następnego dnia roboczego w przypadku zamówień złożonych po godzinie 13:00.

 

W jakim czasie otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony do maksymalnie 10 dni roboczych.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot?

Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, jaką opłacono zamówienie.

 

Co z kosztami wysyłki?

W przypadku reklamacji i odstąpienia od umowy zwrot kosztów przesyłki jest opisany w naszym regulaminem ( §11 punkt 8.):

" Zgodnie z  Ustawą o prawach konsumenta z 2014 roku i jej art.32 ust.1 sklep Bra story zwraca koszty zakupów oraz koszty przesyłki (do kwoty najniższej ceny przesyłki standardowo oferowanej podczas zakupów). Jeśli klient skorzystał z promocji i nie płacił za przesyłkę, w przypadku zwrotu, otrzyma on tylko wartość towaru. Za odesłanie towaru płaci klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem w tym przypadku."

 

Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949

 

 

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. Jeżeli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 519 712 949

 

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu czystego wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY

 

 

 

 

 

 

 


 Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie naszego sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl