Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu czystego wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY

4. Formy przesyłki:

Aby przyspieszyć i usprawnić proces przesyłki towaru sugerujemy wybrać wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów Inpost bądź przesyłki listowej Poczty Polskiej.

Paczkomat TGO04A

Bałkańska 1, Tarnowskie Góry
Przy sklepie Aldi

42-600 Tarnowskie Góry

Prosimy o wpisanie maila: kontakt@brastory.pl oraz tel: 500-429-151

UWAGA! Prosimy o zwrócenie uwagi aby wszystkie powyższe dane były prawidłowo wprowadzone na etykietę(nr telefonu+adres paczkomatu) - nie odpowiadamy za błędnie zaadresowane paczki, których nie jesteśmy w stanie odebrać. 

W przypadku wysyłki paczki Poczty Polskiej prosimy o kontakt po nadaniu do nas paczki i podanie numeru przesyłki poprzez mail: kontakt@brastory.pl

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BRA STORY
KRAKOWSKA 10
42-600 TARNOWSKIE GÓRY

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrot kosztów przesyłki 

W przypadku reklamacji i odstąpienia od umowy zwrot kosztów przesyłki jest opisany w naszym regulaminem ( §11 punkt 8.):

Zgodnie z  Ustawą o prawach konsumenta z 2014 roku i jej art.32 ust.1 sklep Bra story zwraca koszty zakupów oraz koszty przesyłki (do kwoty najniższej ceny przesyłki standardowo oferowanej podczas zakupów). Jeśli klient skorzystał z promocji i nie płacił za przesyłkę, w przypadku zwrotu, otrzyma on tylko wartość towaru. Za odesłanie towaru płaci klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem w tym przypadku."

 Formy przesyłki:

Aby przyspieszyć i usprawnić proces przesyłki towaru sugerujemy wybrać wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów Inpost bądź przesyłki listowej Poczty Polskiej.

Paczkomat TGO04A

Bałkańska 1, Tarnowskie Góry
Przy sklepie Aldi

42-600 Tarnowskie Góry

Prosimy o wpisanie maila: kontakt@brastory.pl oraz tel: 500-429-151

UWAGA! Prosimy o zwrócenie uwagi aby wszystkie powyższe dane były prawidłowo wprowadzone na etykietę(nr telefonu+adres paczkomatu) - nie odpowiadamy za błędnie zaadresowane paczki, których nie jesteśmy w stanie odebrać.

W przypadku wysyłki paczki Poczty Polskiej prosimy o kontakt po nadaniu do nas paczki i podanie numeru przesyłki poprzez mail: kontakt@brastory.pl

 

 

 


 Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie naszego sklepu

do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl