Odświeżenie garderoby w czasach pandemii? Najbezpieczniej zrobić to online.
Nastały czasy, w których wielogodzinne, swobodne krzątanie się po centrach handlowych nie istnieje. Obostrzenia rządowe wprowadzane ze względu na pandemię głoszą jednoznacznie aby ograniczać kontakt międzyludzki. Poruszanie się w maseczkach ochronnych jest ogromną szansą na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 ale przysparza też spory dyskomfort, który minimalizujemy wychodząc z domu jedynie po produkty pierwszej potrzeby. Jak zatem robić zakupy, które kiedyś realizowaliśmy w dużych centrach handlowych i dotyczą naszej garderoby czy bieliźniarki ? Należy zaprzyjaźnić się z zakupami przez internet, które stają się coraz bardziej popularne zapewniając niezliczone wygody i korzyści dla konsumentów.
Decyduj o dostawie, odbieraj bezdotykowo
Zakupy przez internet stają się coraz częstszą metodą, którą wybierają Polacy. W związku z tym wiele firm internetowych prześciga się w formułowaniu korzystniejszych ofert ale również w coraz bardziej intuicyjnych systemach. Łatwość dokonania transakcji, szybkość dostawy a także liczne okazje to jedne z głównych czynników, które skłaniają nabywców do zakupów online.
Z pokaźnej listy metod dostawy tę wciąż najczęściej wybieraną jest dostawa kurierska pod drzwi domu klienta, niemniej jednak w dobie pandemii na popularności znacznie zyskały Paczkomaty Inpost, zapewniające zupełnie bezkontaktowy odbiór paczek. Rozwiązanie to pozwala na odbiór zamówienia o dowolnej porze przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Co więcej nowa funkcjonalność „Paczka w Weekend” pozwala na transfer przesyłek również w soboty i niedzielę. Rozszerzenie oferty przez firmę Inpost sprawiło, że w wielu sklepach internetowych pojawiła się metoda dostawy, która nie jest ograniczona już tylko do dni roboczych. Co więcej za pomocą aplikacji zainstalowanej w telefonie klient jest w stanie wyciągnąć bądź nadać paczkę zupełnie bezdotykowo.
Przymierzaj nie wychodząc z domu, zasięgaj opinii doradców online
Zakupy przez internet to również wygoda w postaci przymierzenia produktu w zaciszu swojego domu, w odpowiednim świetle czy po prostu naszym ulubionym lustrze. Gdyby wybrany produkt okazał się niepasującym zawsze możemy zwrócić go bez żadnych trudności gdyż zakupy online wiążą się z nieodłącznym prawem do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. „W przypadku branży odzieżowej czy bieliźnianej możliwość zwrotu produktu daje klientowi swobodną możliwość przymierzenia kilku rozmiarów czy kolorów bez wychodzenia z domu i bezproblemowy zwrot w przypadku złego doboru. Warunkiem jest oczywiście odesłanie nieuszkodzonego produktu wraz z dowodem zakupu. Nasze klientki korzystają z tej możliwości i bardzo chwalą sobie zakupy bielizny przez internet i moment, w którym mąż czy ukochana osoba mogą doradzić w kwestii zakupu w zaciszu swojego domu.” mówi Magdalena Majowska-Kapek, właścicielka sklepu internetowego Bra story który oferuje swoim klientkom bardzo sprawną możliwość zakupu bielizny i odzieży domowej przez Internet. „To na co również zawsze mogą liczyć nasze klientki to możliwość doradztwa online. W związku z tym, że obsługujemy Panie z całej Polski, a nawet zza granicy dopracowałyśmy możliwość przeprowadzenia skutecznego brafittingu online. Przetestowałyśmy już wszystkie metody, mamy swoje tajne wskazówki/pytania i z powodzeniem doprowadzamy poszukiwania klientek do sukcesu. Brafitting na odległość prowadzimy zarówno poprzez wymianę maili, telerozmowy czy media społecznościowe. Chcąc ułatwić kontakt z naszymi brafitterkami stworzyłyśmy także grupę na Facebooku, która ruszy niebawem i ma za zadanie zrzeszać kobiety zainteresowane doradztwem brafittingowym online”- dopowiada właścicielka Bra story. Tego rodzaju rozwiązania, które z powodzeniem wdrażają sklepy internetowe sprawiają, że wizyty w dużych centrach handlowych w asyście maseczek, rękawiczek i środków antybakteryjnych wydają się być coraz mniej potrzebne.